Welcome to Animal Crossing New Horizons : Le journal de l'île, tome 2
Kokonasu Rumba2022

14.5

Join your favorite characters from Animal Crossing™: New Horizons for all-new adventures in this official manga!

What do the residents of Animal Crossing™: New Horizons get up to when you’re not around? Find out all about their antics in this hilarious manga filled with goofy gags and silly stories!

Get ready to meet more characters from Animal Crossing™: New Horizons! Enjoy their silly adventures with our four goofy residents on a deserted island!

Titre original : Animal Crossing: New Horizons, book 2: Deserted Island Diary (2022)

2022 Editions Soleil (Manga - J-Video)

Française Langue française | 125 pages | Sortie : 7 décembre 2022 | ISBN : 9782302097612

2022 Editions Viz Media

Anglaise Langue anglaise | 128 pages | Sortie : 8 mars 2022 | ISBN : 9781974727032

• Sombre_Grimoire Le 05 Mars 2023 à 17:17
    C'est triste, puisqu'il y a matière à faire avec cet univers, mais les mangas sont très plats...
  • Sombre_Grimoire Le 05 Mars 2023 à 17:18
  • Kosmos Le 16 Mars 2023 à 10:47
    Très déçue par ce manga, autant le tome 1 que le tome 2. C'est plat et l'humour est de bas étage. Je n'ai pas retrouvé l'essence de l'univers Animal Crossing que j'aime tant.