Fake Dates and Mooncakes
Sher Lee2023

17.1

Dylan Tang wants to win a Mid-Autumn Festival mooncake-making competition for teen chefs--in memory of his mom, and to bring much-needed publicity to his aunt's struggling Chinese takeout in Brooklyn.

Enter Theo Somers: charming, wealthy, with a smile that makes Dylan's stomach do backflips. AKA a distraction. Their worlds are sun-and-moon apart, but Theo keeps showing up. He even convinces Dylan to be his fake date at a family wedding in the Hamptons.

In Theo's glittering world of pomp, privilege, and crazy rich drama, their romance is supposed to be just pretend . . . but Dylan finds himself falling for Theo. For real. Then Theo's relatives reveal their true colors--but with the mooncake contest looming, Dylan can't risk being sidetracked by rich-people problems.

Can Dylan save his family's business and follow his heart--or will he fail to do both?

2023 [E-book] Editions Macmillan

Anglaise Langue anglaise | 273 pages | Format : PRC/MOBI | Sortie : 25 mai 2023 | ISBN : 9781035028313

2023 Editions Random House

Anglaise Langue anglaise | 272 pages | Sortie : 16 mai 2023 | ISBN : 9780593569955

• milliterature Le 11 Septembre 2023 à 00:14
    Très mignon ! J'ai adoré découvrir la cuisine de Singapour. (ça m'a donné faim...) J'ai trouvé la résolution un peu trop rapide, tous les problèmes ont été réglés en même temps. Mais la romance était très choupi, j'aimais bien leur relation et leurs discussions sur leurs mères.
  • Hadelium Le 13 Décembre 2023 à 10:55
    C'est très mignon, j'ai beaucoup aimé la relation entre Dylan et Theo. La deuxième partie du livre semble plus "forcée", et tout se passe très vite, comme s'il y avait des étapes obligatoires qu'il fallait caser dans le roman. Mais très feel-good, c'est super sympa.
  • Seolchan Le 17 Janvier 2024 à 21:48
    J'avais hâte de découvrir cette histoire, qui s'annonçait pétillante, drôle et touchante. Bilan : pas mal dans l'ensemble, même si ça manque de profondeur, de développement et de nuance. La dose de bons sentiments à la fin n'arrange rien, et cette conclusion absolument parfaite sur tous les points est un peu too much.